24 Ocak 2011 Pazartesi

Gap turu Adıyaman

Adıyaman aklımda Nemrut Dağı ile vardı eskiden;şimdi topraklarında gezince ham petrol kokusu,daha çok ham petrol kokusu (nasılda rahatsız olmuştum) bazı insanlar otomobillerin içinde seyahat ederken de duyar bu kokuyu ben onlardanım.Aklımda kalan sürücüleri hız yapmayı seviyor ve feribot :)
Fırat nehri üzerinde çalışan feribot
Bu feribotu görünce çok şaşırdım ,çok meraklandım nasıl ? nasıl buraya taşındı ?Rehberimize sordum ,kamyonlarla taşınmış alındığı yerden demontaj yapılmış ve adıyamana gelince tekrar montajlanmış.
Feribotun yanaşmasını beklerken ,nar suyu içtik .



Nemrut dağına ulaşmak için yapmamız gereken bir yolculuk bu ,baraj  için su tutulmaya başlayınca yol kullanılamamış ve karşıya geçmek için feribot getirilmiş.
Feribottan manzara
Fıratın suyu akar derindir :)
Karşıya geçtiğimiz yer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder