12 Kasım 2012 Pazartesi

Eski Zağra / Stara Zagora El Kremi Gül Kokulu ve Süper

Bazı ülkeler belirli şeyleri veya ürünleri ile çok meşhurdurlar.Bulgaristan ise yüz yıllardır gül yağı ile anılır olmuş.2004 yılında en yaşanılacak avrupa şehirlerinden biri seçilen Eski Zağra (Stara Zagora) gezdim gördüm çok keyifli bir yer.
Muazzam sakin ,güler yüzlü insanlar ,derli toplu şehir ,yayalara çok nazik davranan sürücüler.Lidl diye bir market var her ülkeden ürün satıyor ,oraya bayıldım.:)Konuyu daha fazla dağıtmadan gül yağı içeren el kremi ve bir sürü farklı kozmetiği satan dükkanları olan bir marka var.
Paraben içermeyen bu el kremi şahane.
  Gül kokusu o kadar taze ve güzel ki ,ayrıca çok hızlı emiliyor cilt tarafından.
Ürünün arka kısmı
İçerik listesi.
Bu el kremi o kadar güzel ki ,çok beğenerek kullanıyorum .Plastik tüp ambalajın üzerin de ayrıca karton ambalaj da vardı.Fiyatı ise 1.99 leva.Yolu düşen alsın kesinlikle pişman olmayacak ,hediye olarak da mükemmel bir seçenek.  

1 yorum:

  1. Cildimin nemlendirme ihtiyacını güvenerek kullandığım Bionem ile sağlıyorum. oldukça kaliteli ve çok memnunum. Cildinde aşırı kuruma yaşayanların mutlaka denemesini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil