9 Şubat 2012 Perşembe

Ucuz ama Kaliteli Kedi ve Köpek Maması Temizmama.com'da


Uzun zamandır kedilerimiz için mamayı Temizmama.com üzerinden  alıyorum.




Kedilerimiz sokakta yaşayan yemek ve su bulmakta zorlanan hayvanlar.






Kedilerimiz diyorum çünkü onlara karşı bir sorumluluğum var ,her insanın olduğu gibi.



Tonton adın da sokakta baktığımız ve çok şirin dişi bir kedimiz vardı.

Oturur durum da olan Tonton ,yerde yatan kedi ise sonradan taşınan kedimiz.





Vardı diyorum  bayadır görmedim,asıl konu ise onun yavruları.





Tonton kaçmaya çalıştı 2011 yılının  mart ayın da  erkek kedilerden ama nafile.

Belli bir zaman sonra hamile olduğunu anlayınca onun doğum yapması için bir yere ihtiyacımız oldu.















_Babama dedim ki kedi kulübesi yaparmısın ?







_ ?????????










Şaşkınlığını üzerinden atınca ''kedilere'' kulübe mi yapılır ?dedi 






_Haklı bir soru ama neden olmasın.








Kardeşim kullanacağı tahtaları ayarlarken dayanamadı ve kendi yaptı :)





Sonuç olarak büyük karton koli ölçülerinde iç kısmı halıfleks kaplı dış yüzeyi ise yağmura dayanıklı malzeme
ile kaplı bir kedi kulübemiz oldu.













Kedi kulübesini bahçeye yerleştirdik eee peki Tonton oraya gelmeye karar verecekmiydi yada beğenecekmiydi.

Sokakta yaşayan bir kedi olduğu için onu getirip oraya tıkamazdık.






Aynı gün akşam yemeğini yediğimizde annem bahçeye çıkar ve yüzünde kocaman bir gülümseme
ile içeri girdi;















_Kiracınız geldi hayırlı olsun dedi :)








Tonton gelmişti ,kulübenin içinden bize bakıyordu.



















Sanırım haziran ayında 1-2 hafta kadar sonra küçük kiracılarımız da dünyaya geldiler.Toplam 5 yavru doğmuştu
ama biri doğumda ölmüş.
İşten eve döndüğümde annem gözleri parlayarak torunlar geldi dedi:) nasıl da sevindim.

















Doğum dan 4-5 gün sonra belki bunu okurken inanmayacsınız bana ama başka bir kedi yavrularını taşımıştı
Tonton'un evine.2 tane yetişkin kedi ve 7 yavru ile hayatımıza devam ettik.







Gördüğünüz gibi kedilerimizin hamakları da vardı. :))






















Konuyu uzattım ama kusuruma bakmayın bu kadar çok kedi olunca fiyatı uygun,kaliteli ve onlara gerçekten
faydalı yiyecek bulmam lazımdı.
Bir gün google sayesinde Temizmama.com'a rastladım.Açıklamaları okudum fiyatı gördüm ve ücretsiz numune
gönderdiklerini yazmışlardı.

Tam hatırlamıyorum ama numune ile birlikte ilk 15 kg mama siparişimi verdim.



15 kg siparişte kargo ücretsiz ,bazı kredi kartlarına taksit de yapılıyor.





Yarım senedir oradan ürün alıyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım.






Arkadaşlarıma tavsiye ediyorum ,size de tavsiye ederim.



















Not :Bu post sadece kendi isteğim ile yayınladım Temizmama.com benden böyle bir yazı yazmamı istemedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder