25 Aralık 2010 Cumartesi

GAP turu mutluluk kaynağı

Efendim ben 27 ekim-30 ekim tarih aralığında güneydoğu anadolu bölgesini gezdim .Bu  organizasyonu CafeTur yaptı ve sloganları olan ''İz bırakır''ı neden seçtiklerini anlamam çok uzun sürmedi.

İstanbul Atatür hava limanından sabah 6:30 uçuşu ile Diyarbakıra yola çıktık.Bütün kaptan pilotların sesi karizmatik mi ? ''evet'' çok karizmatik !!  filimlerdeki gibi...
Diyarbakır hava limanı sabah saatleri :)
 Diyarbakır hava alanına indiğimizde bizi tur otobüsü bekliyordu ,ilk yaptığımız şey geleneksel Diyarbakır kahvaltısı yapmak için hana doğru yola çıkmak oldu.
Hana girişimiz .
 
Kahvaltıcı Kadri'de kahvaltımızı yaptık.


 Kahvaltı için üst kata çıktık ,caddede yürürken tur rehberimiz Tahsin Bey çok geçkaldık kahvaltıya diyordu saat sabah 8:00 bile yoktu.Nasıl geç kalmış olabilirizki diye düşünürken Diyarbakır halkı erken kalkıp en geç 7:00 gibi kahvaltısını yaparmış onu öğrendim.
Kahvaltıda çok çeşit vardı benim ilgimi özellikle peynirler çekti ,tuzlu buldu masadaki arkadaşlarım ama benim için şahane lezetlerdi.
Diyarbakır'da Kahvaltıcı Kadri'nin kahvaltı sofrası. Herşey çok güzeldi.

Kahvaltımızı yaparken çay servisimizi yapan genç bir lise öğrencisi vardı ,çok şirin bir kızdı.Sahanda yumurta yapmışları ,kızartılmış biberler vardı (fotoğraftaki kırmızı biber isot biberidir) ben tattım acısı orta yenebilecek kıvamda.,peynirler (çeçil ,otlu peynir),zeytin ,reçeller.Kahvaltının üzerine doğranmış meyve ve yanında yoğurt üzerinede meyve şurubu süslemesi ile geldi.
Kahvaltımı yaparken üzerimdeki tavan çok güzeldi.

GAP turu yapma şansınız olursa hiç düşünmeyin ,kaydınızı yaptırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder