23 Ekim 2010 Cumartesi

Burt's Bees Essential Body Kit sevinci :))

Bazen sıkılırsınız ne yapacağınıza karar veremezsiniz ya ?Böyle bir günde alışveriş yapmaya karar verdim :)))
İngiltereden internet üzerinden satış yapan ve kargo parası istemeyen bir sitede karar kıldım.Feelunique.com sitesinde gezinirken ne zamandır denemek istediğim Burt's Bees ürünlerinde karar kılıp şu seti aldım.
Markanın ürünlerini bilmiyordum nasıllar ,kokuları falan kullanma şansım olmamıştı.Ürünlerin ambalajlarına herzaman tav olmuşumdur şirinler yaa :))
Gelelim ürünlere bilenler bilir , sıkılabilirler okumaktan ama çok sevdim içeriklerinin büyük %'desi doğal özler ,yağlardan oluşmuş ürünler.Onları tek tek anlatmak istiyorum ,şimdi sitenin kargolama süresinden ve paketlemesinden bahsetmek istiyorum ürünlerim sanırım 8-10 gün içerisinde ulaştı.Kolinin içinde deneme boyu bir krem ve MADARA ecocosmetics kataloğu vardı.Katalog çok ilginç tasarlanmış ve ürünler çok başarılı görünüyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder