23 Eylül 2010 Perşembe

Horizont Club Varna ve Campari Mojito

Efendim; bu akşam gezmesi yaptığımız tatil günlerinden biriydi.Varna'nın merkezinde bulunan morskata gradina (deniz bahçesi ) sahilde ağaçların arasından denizi görmenize imkan sağlayan güzel bahçede bir uştan bir uca yürüdüğünüzde karşınıza Horizont Club çıkar.

Horizont çok seçkin bir kulüptür ,sizi gece kıyafeti üzerinde çok şık ve güzel bir hanım karşılar ve rezarvasyon bilgilerinizi sorar ?Rezarvasyon olmadan da elbetteki masa bulabilirsiniz ,ama kalabalık bir gurup arkadaşınızla orada olmak isterseniz rezervasyon tek seçenektir.
Horizont'ta şık bir gece kulübü, restoran ,bahçede konumlanmış bar ve butik otelde hizmet alma imkanı sunuyor.
Ağustos'tu bahçedeki barda masamıza oturduğumuzda.Genç ve çok çekici bir hanım Campari'nin bu akşam gelen konukları için bir teklifi olduğunu söyledi .Campari kokteyl içmek istersek iki tane ısmarladığımızda sadece birinin fiyatını ödeyeceğimizi söyledi.* İşte buharika dedik ve ;
Campari Mojito
Ben Campari Mojito ısmarladım ,çok sevdim.Nanenin ve lime limonun o ferah tadı ile Camparinin kendine has acımsı hali uyum içinde bardağın içinde kavuşmuşlardı.:)Ne diyebilirim sevdim..

Campari Orange
Kardeşimin tercihi olan bu Campari Orange bir klasik.İçimi kolay ve rengi itibari ile gün batımını hatırlatır.:)
Bizim Campari'yi tatmamıza sebep olan Horizont Club bizden hesap olarak 7 leva gibi bir ücret aldı(7 lira).
Campari'yi en sevdiğim hali ise arzu edilen miktarda sodayla karışmış halidir.Yapımı kolay ve çok leziz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder