16 Ağustos 2010 Pazartesi

Varna'ya yolculuk

Yıllık izin için Varna'ya gitmeye karar vermek hiç zor olmadı,sorun orada çok kalamayacak olmaktı :)
Bursa'dan İstanbul'a gitmek için yola çıkmak , sadece feribottan denizi seyretmek için bile yapabilirim.:))Bilinen bir otobüs firması ile yolculuk ettim ,otobüsün içinin temizliği ,koltuklardaki tv'lerin arızalı ve ekran kısmının kirli olması, istememe rağmen kulaklık için hijyenik kılıfın otobüste bulunmadığı (bittiği) host tarafından bildirilince şaşkın bakmış olmalıyım ki uzun zaman baka kaldı bana :))(otobüs şirketinin ismi bir çiçek bu arada)
Esenlerde otobüsten indiğimdeki ruh halimi en iyi bu anlatır:))


Efenim, Uluslararası yolculuk yapmak demek eskiden eziyet demekti (otobüs kullanan yolcular bilir.)Artık konforlu,önemsendiğinizi hissederek ve güvenle seyahat etmeniz için Varan Turizm kullanmanızı gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.
Bütün bilet alım işlemlerinizi internetteki sitesi üzerinden yapabiliyorsunuz.Gelelim otobüs yolculuğuna, host beyler çok nazikler ikramdaki sıcak içecekler için karton bardak kullanılıyor,otobüsteki kullanılan yolcu kulaklıkları tek tek naylon ile paketli (kulak kısımlarındaki süngerler değişiyormuş ve kulaklığın tamamı dezenfekte edilmekteymiş.) otobüste wc'de var yolcularına ''kaptan mola ne zaman sorusunu sordurmamakta ''.
En önemlisi her yolcu koltuğunda ''koltuklarda çok konforlu bu arada'' elektrik prizi var ,giderken pc'den film izledim dönüş yolunda cep telefonumu şarj ettim,yaşasın.
Gece 4:30 gibi Varna'da yolculuğum bitti ve ben böyle görünüyordum.:))) Varna maceraları az sonaaa :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder