12 Temmuz 2010 Pazartesi

Korres Natural Products Body Butter'lerından Guava'lı

Korres ürünleriyle Strawberrynet.com sayesinde tanıştım.Şunu söylemeliyimki çok beklentim yoktu ta ki kullanana kadar.
Sevdiğim ilk şeyi kokusu oldu ''guava'' lı bu bady butter çok başarılı.Guava meyvesi antioksidan ve yüksek oranda C vitamini barındırır.
Korres markasının en büyün özelliği kozmetik ürünlerde kullanılan ve cilt gözeneklerini tıkayarak nefes almasını engelleyen mineral yağlar ,propilen glikoz,etanolamin ve silikon gibi birleşenlerin kullanılmaması.Korres doğal birleşenler kullanarak bu ürünleri oluşturuyor.
Gözlemlediğim kadarıyla strawberrynet.com'da ürünler kendi sitesinden daha uygun fiyatlı.






Bu ürünü el kremi olarak kullanmaya bayılıyorum neden ?
cildim hemen emiyor ,elimde yağlı his bırakmıyor,çok iyi nemlendiriyor ,kokusu ''çilek'' gibi  diyebilirim ama rahatsız edici yoğunlukta değil,akşamdan sürüp sabaha prenses ellerine ulaşmamı sağlıyor :))ayrıca yoğun silikon içeren ürünlerde olan cilt üzerinde birikme olmuyor  bu benim için mükkemel olarak anılması için bile yeter.
50ml -13 liraya strawberrynet.com'dan almıştım.         
                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder